Advertisement

כריסטיאנו רונאלדו - כריסטיאנו רונאלדו שבר שיא נוסף - ערוץ 7 / * רונאלדו הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שכובש שלושה שערים או יותר בשני טורנירי יורו שונים.

כריסטיאנו רונאלדו - כריסטיאנו רונאלדו שבר שיא נוסף - ערוץ 7 / * רונאלדו הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שכובש שלושה שערים או יותר בשני טורנירי יורו שונים.. כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. צחקוקים מלגלגים נשמעים מהקהל שבאולם. יליד 5 בפברואר 1985) הוא כדורגלן מקצועי פורטוגזית שמשחק בתור חלוץ עבור מועדון ספרדי, ריאל מדריד ובנבחרת פורטוגל. הכירו את הצמודה של כוכב הפועל חיפה. כריסטיאנו רונאלדו דוס סנטוס אביירו (אירופאי פורטוגזי:

עד גיל 12 רונאלדו כבר הגיע למעמד של השחקן הטוב ביותר באי, ויכל ‏להשתמש במהירותו ובפעלולים שביצע עם הכדור כדי לעבור אפילו מגנים בוגרים וחזקים. אם כריסטיאנו רונאלדו נראה כמו פסל שלו! איזה רעיון יאללה, לפעמים אני מפתיע את עצמי. כריסטיאנו רונאלדו קרוב מאוד להשיג את כדור הזהב הרביעי שלו אחרי שזכה בכל התארים החשובים של העונה, ה'אונדסימה' עם ריאל מדריד והיורו עם נבחרת פורטוגל. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר, אולם הילד מגמגם ומתקשה בהגיית המילים.

כריסטיאנו רונאלדו: כל המספרים אחרי הצמד במדי יובנטוס ...
כריסטיאנו רונאלדו: כל המספרים אחרי הצמד במדי יובנטוס ... from img.wcdn.co.il
מי שהשיג את אחד הכרטיסים האחרונים לשם, הוא כריסטיאנו רונאלדו, האיש שאחרי עוד הופעה. * כריסטיאנו רונאלדו השתווה למישל פלאטיני ככובש המצטיין באליפויות אירופה עם תשעה כיבושים. לא תאמינו מי החדש של אירינה שייק. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. קרא הכל על כריסטיאנו רונאלדו באתר גלובס: * בהנחה שיקבלו דקות, רונאלדו ופפה עשויים לשחק בגמר היורו 43 ימים בלבד לאחר ששיחקו בגמר ליגת האלופות. Use custom templates to tell the right story for your business. המאהב החדש של אירינה שייק נחשף לראשונה.

כאן 11 | הצגה גדולה אמש של כריסטיאנו רונאלדו, עם שלושער מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות.

קרא הכל על כריסטיאנו רונאלדו באתר גלובס: המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר, אולם הילד מגמגם ומתקשה בהגיית המילים. משחק הלבשה שבו תצטרכי להלביש את שחקן הכדורגל, שנחשב בעיני רבים לשחקן הטוב בעולם, כריסטיאנו רונאלדו. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. * רונאלדו הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שכובש שלושה שערים או יותר בשני טורנירי יורו שונים. יליד 5 בפברואר 1985) הוא כדורגלן מקצועי פורטוגזית שמשחק בתור חלוץ עבור מועדון ספרדי, ריאל מדריד ובנבחרת פורטוגל. El mejor jugador del mundo the best player in the world dünyanın ən yaxşı oyunçusu лучший игрок в мире ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο. Use custom templates to tell the right story for your business. הפנומן הפורטוגלי, שבשנים האחרונות הפך לגורו של בריאות, התקשה להתעלם מהבקבוקים שהונחו במסיבת העיתונאי. כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. רונאלדו דיבר במסיבת העיתונאים של פורטוגל לפני המפגש מול הונגריה, האירוע התרחש ביום שני, והתגובה בשוק לא איחרה לבוא. כריסטיאנו רונאלדו דוס סנטוס אביירו (אירופאי פורטוגזי: Make social videos in an instant:

כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. * כריסטיאנו רונאלדו השתווה למישל פלאטיני ככובש המצטיין באליפויות אירופה עם תשעה כיבושים. הפנומן הפציץ רביעייה בניצחון 3:6 הביתי של ריאל מדריד הערב (ראשון) 90+1': כריסטיאנו רונאלדו התעקש לומר את המילה האחרונה והבקיע את הרביעי שלו אחרי בישול של קרוס. העונה האחרונה של כריסטיאנו רונאלדו הייתה פשוט מושלמת, גם בריאל מדריד וגם בנבחרת הוא השיג יותר ממה שיכל לבקש, ליגת אלופות ואליפות אירופה.

אמו של כריסטיאנו רונאלדו: "הוא לא רודף שמלות"
אמו של כריסטיאנו רונאלדו: "הוא לא רודף שמלות" from www.ynet.co.il
כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ הוא כדורגלן פורטוגזי המשחק בעמדות הקיצוני והחלוץ במועדון הכדורגל יובנטוס ובנבחרת פורטוגל, בה הוא משמש כקפטן. * בהנחה שיקבלו דקות, רונאלדו ופפה עשויים לשחק בגמר היורו 43 ימים בלבד לאחר ששיחקו בגמר ליגת האלופות. כל 32 הנבחרות שישחקו במונדיאל בברזיל נקבעו אמש. כריסטיאנו רונאלדו לא אומר נואש במאבק מול לאו מסי על תואר מלך השערים העונה בליגה הספרדית. כאן 11 | הצגה גדולה אמש של כריסטיאנו רונאלדו, עם שלושער מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות. כריסטיאנו רולנדו hd טפט הוא יישום הכולל תמונות שונות / אוספים של רונאלדו שבו ניתן להשתמש כדי להגדיר טפט ב הנייד שלך, אתה יכול להשתמש קצת מידע בקצרה: בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות שמעורב.

משחק הלבשה שבו תצטרכי להלביש את שחקן הכדורגל, שנחשב בעיני רבים לשחקן הטוב בעולם, כריסטיאנו רונאלדו.

מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? העונה האחרונה של כריסטיאנו רונאלדו הייתה פשוט מושלמת, גם בריאל מדריד וגם בנבחרת הוא השיג יותר ממה שיכל לבקש, ליגת אלופות ואליפות אירופה. הכירו את הצמודה של כוכב הפועל חיפה. הפנומן הפורטוגלי, שבשנים האחרונות הפך לגורו של בריאות, התקשה להתעלם מהבקבוקים שהונחו במסיבת העיתונאי. כריסטיאנו רונאלדו קרוב מאוד להשיג את כדור הזהב הרביעי שלו אחרי שזכה בכל התארים החשובים של העונה, ה'אונדסימה' עם ריאל מדריד והיורו עם נבחרת פורטוגל. * כריסטיאנו רונאלדו השתווה למישל פלאטיני ככובש המצטיין באליפויות אירופה עם תשעה כיבושים. משחק הלבשה שבו תצטרכי להלביש את שחקן הכדורגל, שנחשב בעיני רבים לשחקן הטוב בעולם, כריסטיאנו רונאלדו. El mejor jugador del mundo the best player in the world dünyanın ən yaxşı oyunçusu лучший игрок в мире ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. לא תאמינו מי החדש של אירינה שייק. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות שמעורב. Make social videos in an instant: רוני חיימוב 21 באפריל 2018 הזווית לחיבורים.

כריסטיאנו רונאלדו לא אומר נואש במאבק מול לאו מסי על תואר מלך השערים העונה בליגה הספרדית. המאהב החדש של אירינה שייק נחשף לראשונה. עד גיל 12 רונאלדו כבר הגיע למעמד של השחקן הטוב ביותר באי, ויכל ‏להשתמש במהירותו ובפעלולים שביצע עם הכדור כדי לעבור אפילו מגנים בוגרים וחזקים. כריסטיאנו רונאלדו דוס סנטוס אביירו (אירופאי פורטוגזי: כל 32 הנבחרות שישחקו במונדיאל בברזיל נקבעו אמש.

"ההשפעה של רונאלדו חזקה בהרבה משל CNN"
"ההשפעה של רונאלדו חזקה בהרבה משל CNN" from photo.one.co.il
אני אגש אליו לחדר ההלבשה ואלחץ לו את היד. אווו… שאני אגש אליו בעמדת הראיונות ככה שכולם יראו כמה כריסטיאנו מלכותי. כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו. רונאלדו דיבר במסיבת העיתונאים של פורטוגל לפני המפגש מול הונגריה, האירוע התרחש ביום שני, והתגובה בשוק לא איחרה לבוא. למרות שגם פורטו וגם בואבישטה היו מעוניינות ‏להחתים אותו, הוא רצה לשחק רק בספורטינג ליסבון, הקבוצה אותה אהד מילדות. Use custom templates to tell the right story for your business. כריסטיאנו רונאלדו קרוב מאוד להשיג את כדור הזהב הרביעי שלו אחרי שזכה בכל התארים החשובים של העונה, ה'אונדסימה' עם ריאל מדריד והיורו עם נבחרת פורטוגל.

El mejor jugador del mundo the best player in the world dünyanın ən yaxşı oyunçusu лучший игрок в мире ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο.

Use custom templates to tell the right story for your business. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר, אולם הילד מגמגם ומתקשה בהגיית המילים. כריסטיאנו רונאלדו לא אומר נואש במאבק מול לאו מסי על תואר מלך השערים העונה בליגה הספרדית. כריסטיאנו רונאלדו התעקש לומר את המילה האחרונה והבקיע את הרביעי שלו אחרי בישול של קרוס. כאן 11 | הצגה גדולה אמש של כריסטיאנו רונאלדו, עם שלושער מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: יליד 5 בפברואר 1985) הוא כדורגלן מקצועי פורטוגזית שמשחק בתור חלוץ עבור מועדון ספרדי, ריאל מדריד ובנבחרת פורטוגל. לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו. צחקוקים מלגלגים נשמעים מהקהל שבאולם. כריסטיאנו רולנדו hd טפט הוא יישום הכולל תמונות שונות / אוספים של רונאלדו שבו ניתן להשתמש כדי להגדיר טפט ב הנייד שלך, אתה יכול להשתמש קצת מידע בקצרה: כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. הפנומן הפציץ רביעייה בניצחון 3:6 הביתי של ריאל מדריד הערב (ראשון) 90+1': כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ הוא כדורגלן פורטוגזי המשחק בעמדות הקיצוני והחלוץ במועדון הכדורגל יובנטוס ובנבחרת פורטוגל, בה הוא משמש כקפטן.

Posting Komentar

0 Komentar